Jak to działa?

Diagnostyka filtra/katalizatora:

  1. Klient dowozi lub dosyła swój filtr z wypełnionym zleceniem usługi kurierem albo przyjeżdża swoim samochodem. Na miejscu demontujemy DPF/FAP/SCR. (Filtry/katalizatory z pojazdów ciężarowych, rolniczych i przemysłowych przyjmujemy tylko jako zdemontowane i dostarczone przez Klienta lub kurierem).
    POBIERZ SZABLON ZLECENIA
  2. Przeprowadzamy sprawdzenie wizualne filtra kamerą endoskopową w celu wykrycia ewentualnych uszkodzeń rdzenia/monolitu.
  3. Następnie wykonujemy pomiar zabrudzenia filtra na maszynie OTOMATIC. Przetwornik mierzy nadciśnienie we wnętrzu filtra DPF/FAP w czasie próby przepływu powietrza.

Czyszczenie filtra/katalizatora:

Cały proces odbywa się na nowoczesnej maszynie polskiej produkcji OTOMATIC DPF PREMIUM.

Otomatic

Nasze urządzenie, w odróżnieniu od większości produktów innych marek , umożliwia swobodny dobór programów czyszczenia jak i ich poszczególnych parametrów (czas trwania napełniania, długość i liczba cykli płukania) dopasowując je do rodzaju i wielkości czyszczonego filtra/katalizatora.

  1. Montaż filtr/katalizatora pneumatycznym adapterem na maszynie
  2. Aplikacja detergentu DPF Active Matic do wkładu filtra
  3. Rozpoczęcie trzech cykli czyszczenia metodą hydrodynamiczną. Polega ona na wypełnieniu płynem roboczym pustych kanałów monolitu (wkładu filtra), następnie uwalniany jest impuls sprężonego powietrza. W ten sposób tworzymy hydrodynamiczny przepływ płynu między kanałami filtra. Pierwszy cykl następuje w kierunku przeciwnym do przepływu spalin, drugi zgodnie z jego kierunkiem, a trzeci jest powtórzeniem pierwszego.
  4. Suszenie filtra gorącym  powietrzem
  5. Test nadciśnienia w filtrze
  6. Cyfrowa dokumentacja efektów czyszczenia wykonana endoskopem
  7. Protokół z załączonymi zdjęciami i parametrami nadciśnień przed i po usłudze
    » Wystawienie i przesłanie faktury
    » Wysyłka lub odbiór osobisty wyczyszczonego filtra po uiszczeniu opłaty za usługę

Na życzenie Klienta, zregenerowane urządzenie możemy wypiaskować.

Nowy filtr cząstek stałych DPF/FAP lub katalizator SCR kosztuje od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Przywracamy do 99,5% sprawności za ułamek tej ceny.